Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 11, 2013
Image Size
635 KB
Resolution
2000×1130
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,260 (3 today)
Favourites
380 (who?)
Comments
116
Downloads
75
×
Hatake Kakashi chidori by HelavisKrew Hatake Kakashi chidori by HelavisKrew
Праобраз Света, почти его имаго
Рождается в ладонях, у души.ы
Я его использую во благо,
Таких упадших устранять, как ты.
(с) я снова упоролся.

Тэк-с.. Какаши у нас тут еще молод XD Ну, молод он всегда (аля товарищ Ленин), тут просто помоложе. Но волшебный глазик у нас уже ееесть, до. XDDD

Please, listen this song with watchint the art [link]
^__^
Catharsis - "Warrior of Light"
Yes... i tried to draw Kakashi. .___. He was my favourite character of the anime "Naruto" from the first moment, i saw it x)
I also tried to draw lightning - chidori D: FAAAAIL GREAT FAAAAAIL

art (c) :iconhelaviskrew:
Hatake Kakashi (c) Kishimoto-sama
Add a Comment:
 
:iconhinaru72:
Hinaru72 Featured By Owner Jul 22, 2013  Hobbyist Filmographer
Waaah !! Awesome :o !
Reply
:icony-ayaka:
Y-Ayaka Featured By Owner Feb 9, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Waw, he's so sexy !
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Feb 9, 2013  Student Digital Artist
thank you :iconpervyplz:
Reply
:iconkissofmoon:
KissOfMoon Featured By Owner Jan 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
Просто шикарно, Хел) Какаши шикарен как всегда)
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 30, 2013  Student Digital Artist
спасибо :D какаши где угодно и как угодно шикарен х)
Reply
:iconweisse-ratte:
weiSSe-Ratte Featured By Owner Jan 19, 2013
Эх, единственный любимый персонаж мой там Х)
Остальные как-то не пошли...
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 19, 2013  Student Digital Artist
ооо он фапабелен. х) с первого взгляда его полюбила :D
Reply
:iconweisse-ratte:
weiSSe-Ratte Featured By Owner Jan 19, 2013
Хотя все почему-то по Саске фанатеют Оо
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 19, 2013  Student Digital Artist
он типа милый эмо-бой, такой весь недоступный... аж тошнит х_Х я даже в комишах указала что не буду его ни за что рисовать. бе-сит
Reply
:iconweisse-ratte:
weiSSe-Ratte Featured By Owner Jan 19, 2013
Меня с него вообще тошнит :iconmingplz:
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 19, 2013  Student Digital Artist
давай вместе поблюем? :DDD
Reply
:iconweisse-ratte:
weiSSe-Ratte Featured By Owner Jan 19, 2013
А то :iconloolfaceplz:


Кстате, денежка пришла?
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 19, 2013  Student Digital Artist
даа, спаибо большое! :D все, завтра все будет... я надеюсь *яоминь*
Reply
(1 Reply)
:iconmisstoffu:
misstoffu Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
Kakashi!!
Super bad ass!!
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 19, 2013  Student Digital Artist
awww *3* :D i consider so too xDDD
Reply
:iconpurinsesu-sama:
Purinsesu-sama Featured By Owner Jan 17, 2013  Hobbyist Digital Artist
Awesome :icontearplz:
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 18, 2013  Student Digital Artist
thank you! :la:
Reply
:iconpurinsesu-sama:
Purinsesu-sama Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist Digital Artist
You're welcome <3
Reply
:iconemeramice:
Emeramice Featured By Owner Jan 14, 2013
Какой Какаши тут няшка ^_^ Не, мне он всегда нравился, но у тебя он особенный получился:)))
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 14, 2013  Student Digital Artist
еее спасибо *3* он везде няшка. особенно в раруте XDDD
Reply
:iconmrs-wazowski21:
Mrs-Wazowski21 Featured By Owner Jan 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
О,Боже!
Он шикарен*_____________*
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 14, 2013  Student Digital Artist
спасибо Q_Q он ВЕЗДЕ шикарен
Reply
:iconsarah927:
Sarah927 Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
wow i love it kakashi is sexy =)=)
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 13, 2013  Student Digital Artist
thank you very much :la: i tried... yes, i think he is very sexy hehehe ^_^
Reply
:iconsarah927:
Sarah927 Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
yes =)=)
Reply
:iconinugirl08:
inugirl08 Featured By Owner Jan 12, 2013  Student General Artist
Beautiful.
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 12, 2013  Student Digital Artist
thank you very much =*____*=
Reply
:iconsketched1:
sketched1 Featured By Owner Jan 12, 2013  Hobbyist General Artist
An amazing job! Just... Wow!
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 12, 2013  Student Digital Artist
awww thank you :la:
Reply
:iconwinniekay:
winniekay Featured By Owner Jan 12, 2013
Epic! Awesome picture!
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 12, 2013  Student Digital Artist
*____* *3* i tried! yhanks =**
Reply
:iconwinniekay:
winniekay Featured By Owner Jan 12, 2013
Your Welcome!
Reply
:iconepic-erikaphobia:
Epic-ErikaPhobia Featured By Owner Jan 12, 2013  Student General Artist
OMG~

ARE YOU CRAZY WOMAN!!!
He's not a fail!! Never! Kakashi is awesome and you made him look more awesome with this picture!! :iconbrohugplz:
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 12, 2013  Student Digital Artist
Wow O_o thank you for these awesome words about my work *___* AAAW :iconnewlaplz: *3* THAAAANKS
Reply
:iconepic-erikaphobia:
Epic-ErikaPhobia Featured By Owner Jan 16, 2013  Student General Artist
:icondragonglomp: you're welcome!!
Reply
:iconakinasilver:
AkinaSilver Featured By Owner Jan 12, 2013   General Artist
ща возьму тоже запилю молнии с Какаши XDDDDD аххахахахаххаххах
заебок получилось кстати *_* сам Какаши очень сексапилен, а вот с молнией ты немного схалявила - можешь лучше х) если б концы у неё заужались, то была б она более правдоподобной XD
а так Какашина анатомия просто восхитительна *_*
*пошёлфапать*
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 12, 2013  Student Digital Artist
ыыы молния дно, я ж говорил XDDDDD
вот почему он в таком виде не ходит, а все в своей блядокуртке? :DDDD
Reply
:iconscarecrowlover:
Scarecrowlover Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Writer
I don't think it's a fail at all. He looks so good. Kakashi is my absolute favorite. I like the way he's dressed.
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 11, 2013  Student Digital Artist
thank you very much T-T :iconhugplz: i love Kakashi too... I think He is one of the most interesting anime characters :3 sorry for my poor english xD
Reply
:iconscarecrowlover:
Scarecrowlover Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Writer
Not a problem, you have good English. :) Yes ^^ I think he is the most interesting character too. He has a great storyline and personality. He is also very good looking... :heart:
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 11, 2013  Student Digital Artist
i agree! :la: most .. beautiful. I even have a locket with his picture. :iconfuckyeahfaceplz:
Reply
:iconscarecrowlover:
Scarecrowlover Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Writer
Ahhhhh! *_* I want it!!!
Yes, you have made me decide. I must draw more of him...
Even if he is my favorite anime character, I've only posted... two and a half drawings of him... I don't know why.
Reply
:iconhelaviskrew:
HelavisKrew Featured By Owner Jan 11, 2013  Student Digital Artist
two and HALF? :DDD is it possible? i saw 5 drawings of him in your galery :3
Reply
:iconscarecrowlover:
Scarecrowlover Featured By Owner Jan 11, 2013  Hobbyist Writer
Well...I don't thin some really count as actual drawings of him. I mean some barely look like him while others aren't too great. Therefore, I counted 2 and a half ^^.
Reply